Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Šokolādes-riekstu cepumi ar sezama sēkliņām

Šokolādes-riekstu cepumi ar sezama sēkliņām
Šī recepte nāk no Vācijas.

160 g mīksta sviesta, 400 g cukura, 100 g rīvētas šokolādes, 2 olas, 1 šķipsniņa sāls, 40 g saldā krējuma, 2 strīķenas (bez kaudzītes) tējk. cēlēja, 400 g miltu, 100 g maltu riekstu, 20 g kakao; sezama sēkliņas apvārtīšanai

Sviestu, cukuru un šokolādi ar mikseri saputo, pievieno olas, sāli, krējumu un saputo. Pievieno cēlēju, kakao, riekstus un samaisa. Tad pievieno miltus. No mīklas ar tējkaroti ņem pa piciņai un rokās izveido krēķa lieluma bumbiņas (nesarullēt visu uzreiz, jo tad sēkliņas vairs nelips klāt!), apvārta sezama sēkliņās, liek uz plāts (uz cepamā papīra) un cep ~20 min. pie 175 grādiem.


Iznāk ~155-160 gab. Cepumi ir brūni paplūduši plācenīši ar gaišām sēkliņām, skaisti, pastingri, kraukšķīgi, ar izteiktu šokolādes un riekstu garšu.

P.S. Ja miltus „norauj” (kakao tiesu), tad mīkla ir jāatdzesē (2-4 stundas), lai to varētu apstrādāt. Tad iegūst daudz plānākus, tumšākus un izplūdušākus cepumus ar mazliet citādāku garšu.

Nav komentāru: