Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Siera-ķimeņu vafelītes

Siera-ķimeņu vafelītes
150 g rīvēta siera (vislabāk Holandes vai Krievijas, var arī Latvijas), 200 g skāba krējuma, 125 g margarīna, 2-3 tējk. (16-24 g) ķimeņu, 190 g miltu, ½ tējk. ar mazu kaudzīti sodas

Margarīnu izkausē. Liek bļodā sieru, margarīnu, krējumu, ķimenes, miltus un sodu. Ja vajag, pieliek sāli. Visu sastrādā mīklā. Cep vafeļpannā, kas paredzēta plānajām vafelēm. Vafeles cep, liekot vafeļpannā pa 5 mazām mīklas bumbiņām (katru 1/3 tējk. lielu), aizver, piespiež un cep 1 min. 10 sek. zeltainas vafelītes 3-4 cm diametrā (šai procesā virtuves taimeris ir ļoooti noderīgs).


Iznāk ~90-95 gab. Vafelītes ir zeltaini brūnas, ļoti trauslas, lūstošas, sausas, viegli sāļas ar izteiktu ķimeņu garšu. Garšo gan siltas pie kafijas, alus vai buljona, gan aukstas kā cepumi. Ir gadījies, ka pēdējo cepumu vīra cilvēki rāvuši viens otram no pirkstiem... :)

Nav komentāru: