Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Kokosriekstu-biskvīta kaudzītes

Kokosriekstu-biskvīta kaudzītes
400 g kokosriekstu skaidiņu, 200 g pūdercukura, 4 olas + 1 baltums - maizītes ir lielākas un mīkla vieglāk samaisāma (mazāk saplok)

Olu dzeltenumus ar cukuru saputo, pārlej stingri saputotiem olbaltumiem, pārber (vairākos paņēmienos) kokosriekstu skaidiņas, viegli izcilā ar putojamo karoti. Ar tējkaroti ņem mīklu un (pa 1 tējkarotei ar kaudzi) liek uz plāts (uz cepamā papīra) mazas kaudzītes (var diezgan cieši, jo cepot neplūst), pārkaisa ar rupju cukuru un cep 16 min. pie 200 grādiem dzeltenas. Ļauj atdzist uz plāts (līdz kļūst stingras), tad viegli noņem.


Iznāk ~80 gab. Cepumi ir no virspuses kraukšķīgi, iekšā ļoti mīksti. Cepumi uzglabājami slēgtā traukā, citādi kļūst cieti.

P.S.
1) Iecilājot baltumā, nepārmaisīt, citādi cepoties izplūdīs plācenīšos!
2) Nedrīkst pievienot veselu olu, tikai olbaltumu, citādi cepumi izplūdīs!
3) Var cept arī bez cepamā papīra, bet tad grūti noņemt no plāts (cukura dēļ). Un plāts būs jāmazgā... :)

Nav komentāru: