Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Alus cepumi, sāļi

Alus cepumi
Alus mīklai: 560 g miltu, 500 g margarīna, 250 g alus; 1 ola; apkaisīšanai: rīvēts siers, sāls, ķimenes, paprika, sarkanie pipari, Kaijenas pipari, karijs, sezama sēkliņas, linsēklas, ķiploku granulas u.c. - pēc patikas

Uz mīklas dēļa uzsijā miltus, izveido tajos bedrīti, gar tās malām apliek gabaliņos saplucinātu margarīnu, bedrītē ielej alu. Visu samīca un atdzesē ledusskapī 4 st. Tad mīklu ar miltu palīdzību izrullē, sagriež standziņās, liek uz plāts (var ļoti cieši - praktiski neplūst), apsmērē ar olu un apkaisa pēc patikas. Cep ~20 min. pie 200 grādiem.


Iznāk ~100-120 gab. (atkarībā no izmēra). Cepumi ir tumši dzelteni, ļoti trausli, atgādina lapu mīklas cepumus.

Apkaisījuma varianti: 1) sāls + ķimenes, 2) sāls + karijs, 3) sāls + Kaijenas pipari, 4) sāls + ķiploku granulas, 5) sāls + sezama, linu sēklas utt.

P.S. Protams, šos cepumus var cept arī no īstās lapu mīklas, tad cep ~30-35 min. pie 200 grādiem. Bet, goda vārds, arī šie alus mīklas cepumi ir tikpat trausli un čagani. Un - krietni lētāk izmaksā... :)

Nav komentāru: