Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Parastie mašīncepumi no smilšu mīklas

Parastie mašīncepumi no smilšu mīklas
Smilšu mīklai: 500 g miltu, 300 g sviesta vai margarīna, 200 g pūdercukura, 2 olas, 1 tējk. ar mazu kaudzīti (20 g) citronskābes, kas izšķīdināta mazītiņā ūdens daudzumā (1 tējk.)

Miltus uzsijā uz galda, izveido bedrīti. Taukvielu saplucina gabaliņos virs miltiem apkārt bedrītei (var saplucināt palielos gabaliņos, ja taukviela ir istabas temperatūrā). Tad virs taukvielas un miltiem uzsijā cukuru. Bedrītē iesit olu un ar dakšiņu nedaudz iejauc, uzlej citronskābes šķīdumu. Tad atdzesē rokas labi aukstas un ĀTRI samīca mīklu.
Mīklu dzen caur gaļasmašīnu, caur speciālās piestiprināmās cepumu formas plato horizontālo „tārpiņu”. Cepumu joslas liek uz ietaukotas plāts un cep ~12 min. pie 200 grādiem gaiši dzeltenas ar gaiši brūnām maliņām. Gatavas, vēl karstas sagriež gabalos, ļauj nedaudz padzist, tad noņem no plāts.

Iznāk ~165 gab. Cepumi ir trausli, ar patīkamu skābumiņu.

Nav komentāru: