Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Kafijas cepumi

Kafijas cepumi
Šī recepte nākusi no Vācijas.

Mīklai: 160 g mīksta sviesta, 400 g cukura, 4 paciņas vaniļas cukura, 2 olas, 1 šķipsniņa sāls, 40 g saldā krējuma, 400 g miltu, 2 strīķenas (bez kaudzītes) tējk. cēlēja, 2 tējk. (6-8 g) šķīstošās kafijas; rotāšanai: kafijas pupiņas

Sviestu, cukuru un vaniļas cukuru ar mikseri saputo, pievieno olas, sāli, krējumu un kafiju, tad cēlēju. Saputo. 2-3 paņēmienos pievieno izsijātus miltus, pēdējos iemīca. Mīklu ņem ar tējkaroti un rokās izveido krēķa lieluma bumbiņas, liek uz plāts (uz cepamā papīra), katrai uzliek un iespiež (tādējādi bumbiņu saplacinot) 1 kafijas pupiņu. Cep ~20 min. pie 175 grādiem.

Iznāk ~130 gab. Cepumi ir gaiši brūni, paplūduši plācenīši ar tumši brūnu actiņu, viegli grubuļainu virsmu, cieti, kraukšķīgi, ar izteiktu kafijas garšu.

P.S.
1) Ja cēlēju pievieno kopā ar miltiem, tas sliktāk iemaisās.
2) Jālieto šķīstošā kafija, nevis granulēta vai parastā maltā!

Nav komentāru: