Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Kokosriekstu kronīši

Kokosriekstu kronīši
300 g mīksta margarīna vai sviesta, 300 g pūdercukura, 4 olu dzeltenumi, 400 g MALTU kokosriekstu skaidiņu, 300 g miltu, 1 tējk. ar mazu kaudzīti cepamā pulvera (4 g)

Olu dzeltenumus iesit tasē. Taukvielu ar cukuru ar roku saputo, pa 1 pielejot olu dzeltenumus. Tad pieliek cēlēju un kokosriekstu skaidiņas, pēc tam miltus un visu labi samīca.
Mīklu dzen caur gaļasmašīnu, caur speciālās piestiprināmās cepumu formas mazo zvaigžņveida formiņu, ar nazi nogriež un saliec nelielos vainadziņos (galus viegli saspiež). Liek uz plāts (uz cepamā papīra), cepot mazliet plūst. Cep 30 min. pie 200 grādiem gaiši dzeltenus. Izceptiem ļauj uz plāts nedaudz padzist (~1 min.), lai sacietē, tad noņem.

Iznāk ~190 gab. Cepumi ir ļoti trausli, ar izteiktu kokosriekstu garšu.

P.S.
1) Kokosriekstu skaidiņas obligāti jāsamaļ, citādi mīklu nevar izdzīt cauri gaļasmašīnai.
2) Cepumus nedrīkst pārcept, jo, tiklīdz tie kļūst tumši dzelteni, tā zaudē kokosriekstu garšu!

Nav komentāru: