Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Ingvera cepumi

Ingvera cepumi
350 g miltu, 1½ tējk. ar mazu kaudzīti malta ingvera, 1 tējk. ar mazu kaudzīti kanēļa, ¼ tējk. ar mazu kaudzīti maltu krustnagliņu, ¼ tējk. sāls, 250 g mīksta sviesta vai margarīna, 185 g cukura, 1 apelsīna rīvēta miziņa

Vienā bļodā iesijā miltus, pievieno ingveru, kanēli, krustnagliņas un sāli. Otrā bļodā ar roku puto sviestu, cukuru un apelsīna miziņu, līdz masa viegla un gaisīga, tad pakāpeniski pievieno miltus+garšvielas un samīca viendabīgu. Tad izrullē (ar miltu palīdzību) un izspiež cepumus. Liek uz plāts un cep ~15 min. pie 180 grādiem.


Iznāk ~100 gab. Cepumi ir pacieti, ar jūtamu pikantu ingvera garšu.

Nav komentāru: