Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Sukāžu cepumi

Sukāžu cepumi
Biskvīta mīklai: 140 g miltu, 320 g cukura, 150 g sviesta, 150 g sukāžu (apelsīnu miziņas), 6 olbaltumi, 100 g sīki sakapātu riekstu

Sviestu ar cukuru ar roku sakuļ, tad 3 paņēmienos kuļot pievieno olbaltumus un visu ar mikseri puto, putojot pievieno sīki sasmalcinātas sukādes un riekstus, tad miltus un visu labi saputo. Ar tējk. liek uz plāts nelielas piciņas (2/3 tējk., uz cepamā papīra, ļoti reti - ļoti plūst) un cep ~6½ min. pie 200-210 grādiem. Tad izņem plāti no krāsns un cepumus ar visu papīru izceļ uz vēsas virsmas (es lieku uz grīdas), pēc 1-3 min. noņem ar lāpstiņu un saliek uz restītēm pilnīgai atdzišanai.


Iznāk ~90 gab. Cepumi ir tumši dzelteni, ļoti plāni, izplūduši plācenīši ar brūnām maliņām, ar izteiktu apelsīnu garšu. Uzglabājot starpā jāliek papīrs, citādi traki salīp!

P.S. Es kā sukādes izmantoju sīkos kubiņos sagrieztas apelsīnu miziņas, ko esmu „ietaisījusi” ar cukuru un uzglabāju ledusskapī.

Nav komentāru: