Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Kokosriekstu dālderi

Kokosriekstu dālderi
500 g miltu, 300 g cukura, 1 nažgals sāls, 350 g margarīna vai sviesta, 1-2 citronu rīvēta miziņa, 4 olu dzeltenumi, 200 g kokosriekstu skaidiņu

Bļodā sajauc miltus, sāli un cukuru, izveido bedrīti, pievieno izkausētu taukvielu, miziņu, olu dzeltenumus un kokosriekstu skaidiņas. Visu viegli sajauc (nedrīkst pārmīcīt - cepumi būs cieti!). Mīklu izrullē (bez miltu palīdzības!) ~0,8-1 cm biezumā un ar vīna glāzi izspiež apļus. Liek uz plāts un cep ~22 min. pie 180 grādiem tumši dzeltenus.


Iznāk ~80-120 gab. Cepumi ir tumši dzelteni, irdeni, ar izteiktu kokosriekstu garšu.

P.S.
1) Cepšanas laiks ir atkarīgs no mīklas biezuma: ja cepumi plānāki, tas jāsamazina (16-20 min.). Savukārt, ja cepšanas laiks būs par īsu - cepumi būs vidū mīksti, neizcepušies. Katrā ziņā cep tik ilgi, kamēr cepumi vēl saglabā citronu smaržu.
2) Ja mīklu grūti dabūt kopā, mierīgi var pievienot vēl 100 g margarīna.

Nav komentāru: