Lapas


Laipni lūdzu Panteras virtuvē!

Es esmu liels un melns kaķis, kas dievina garšīgas lietiņas. Es rakstu dzeju, fotografēju un brīvos brīžos (gan ne pārāk bieži...) gatavoju kārumus savu mīļo palutināšanai. Pēdējā laikā sevis pagatavoto esmu sākusi arī fotografēt. Šis blogs ir tāda kā virtuāla recepšu klade, kurā atrodamas galvenokārt visādas saldas lietiņas, tomēr - ne tikai. Receptes esmu centusies uzrakstīt pēc iespējas precīzāk, lai nerastos nekādi pārpratumi. Mērvienības receptēs - tikai gramos. Un vēl - es vienmēr lietoju cepamo papīru, jo kaķi savā būtībā ir slinki dzīvnieki... :)

Pikanti kafijas cepumi

Pikanti kafijas cepumi
Mīklai: 200 g mīksta sviesta, 320 g (nevis visu kārbu!) bieza kondensētā piena ar cukuru un kafiju, 200 g miltu, 2 tējk. ar mazu kaudzīti maltu veikala piparkūku garšvielu vai pa 1/3 tējk. malta kanēļa, krustnagliņu, kardamona, muskatrieksta, koriandra un melno piparu, 1/3 tējk. sodas; apkaisīšanai: kokosriekstu skaidiņas

Vienā bļodā iesver miltus, pievieno garšvielas un sodu. Otrā bļodā liek sviestu un kondensēto pienu, un ar mikseri saputo. Tad 2-3 paņēmienos iekuļ miltu maisījumu. Masu pilda špricē ar mazu zvaigžņveida uzgali un uz plāts (uz cepamā papīra) spiež rievotas rozetītes. Cepumiem pašā vidū uzkaisa kokosriekstu skaidiņas un cep ~8 min. pie 200 grādiem. Ļauj mazliet pastāvēt, lai kļūst stingri, tad noņem.


Iznāk ~135 gab. Cepumi ir tumši brūni, paplūduši plācenīši ar tikko manāmu rievojumu un dzeltenīgu skaidiņu rotājumu, vidēji trausli, ar jūtamu kafijas rūgtumiņu un garšvielu pikantumu. Ļoti garšos kafijmīļiem :)

Nav komentāru: